Crowd contest

Elk idee of communicatievraagstuk van een bedrijf kan (anoniem) worden uitgezet via een ‘crowd contest’. Dit is een publieke verkenning van een idee of vraag. Bijvoorbeeld een brainstorm over de lancering van een nieuw product of het oplossen van een intern communicatieprobleem. Lise-Lotte helpt u om uw idee direct bij uw publiek te testen. U bespaart langdurige en dure onderzoeken en maakt direct contact met uw doelgroep, zodat u weet of het idee aanslaat en het probleem straks ook echt wordt opgelost. Lise-Lotte richt de crowd contest voor een bedrijf in en voert deze, naar gelang de behoefte, ook uit.

De werkwijze van de publieke verkenning van het vraagstuk
1. Uw vraagstuk, publiek en doelstelling(en) worden gedefiniëerd
2. De spelregels, het tijdpad en de beloning van de verkenning worden opgesteld
3. U krijgt advies over de manier waarop u op een efficiënte, interactieve en effectieve manier contact legt met uw publiek
4. Het publiek krijgt dan, al dan niet via een gerichte (digitale) uitnodiging, de kans om deel te nemen aan de op maat gemaakte crowd contest.

Hoe het vraagstuk wordt uitgezet, bijvoorbeeld online of offline, intern of extern of beiden en wie precies wordt uitgenodigd om mee te denken (deskundigen of juist uw doelgroep), hangt altijd af van de (gevoeligheid van de) vraag, de communicatiedoelstelling en het publiek. Er is wel altijd sprake van een beloning voor de inspanning.



Klanten:
KNMG Fenetre logo mboRijnland NCDO balans Cedergroep Universiteit Leiden
Contact: , +31 (0) 6 48 31 70 42
Copyright 2011. Crowd Communicatie company. All rights reserved.
Powered by Fenêtre bv. Designed by Hellmark Design
Volg Crowd Communicatie