Workshops

Lise-Lotte verzorgt verschillende workshops en trainingen. De workshops worden altijd in overleg met u volledig op maat gemaakt. De trainingen zijn zowel in company als particulier in te kopen. Er zijn per workshop altijd maximaal tien deelnemers. Staat uw workshop er niet bij? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen om te kijken wat Lise-Lotte voor u kan betekenen. Hieronder vindt u enkele trainingen die Lise-Lotte bij enkele opdrachtgevers verzorgt.

'Presenteren kun je leren'
In de training (volledige dag)komen de volgende elementen terug:
-       Kennismakingspel
-       Basistechniek presenteren (10 gouden regels)
-       Oefenen met doel en doelgroep (spel)
-       Creatieve presentatievormen (Prezi, PowerPoint, YouTube, kort verhaal en opzetten experiment)
-       Persoonlijke stijl herkenen en gebruiken
-       Presentatie voorbereiden, geven en beoordelen
-       Feedback geven en ontvangen
-       Persoonlijk leerdoel definiëren

'Pers te pakken'
In een training van 2,5 uur leert u hoe u verschillende media het beste kan benaderen en hoe u een persbericht zo schrijft dat deze opgepakt wordt door tal van media. Voorbeelden van pakkende koppen en persberichten worden bekeken en stelregels worden uitgelegd. Iedereen gaat naar huis met een eigen persbericht.  

'Crisis: typisch een persmoment'

Deze workshop is speciaal bedoeld voor scholen en schoolbesturen. Na een workshop van 3 uur weten directeuren en schoolbestuurders wat zij bij
een (onverwachte) crisissituatie kunnen doen. Aan de hand van een casus van een crisissituatie analyseren de deelnemers het gedrag van de media
en belanghebbenden als ouders, bestuurders, journalisten, het team en politici. Na een stuk theorie en met behulp van een praktische
handleiding gaan zij zelf aan de slag met een opdracht. We sluiten af met een rondje lastige vragen die journalisten doorgaans stellen.

'Crowd contest workshop'
Deelnemers denken na over het belang van public relations voor hun organisatie, ontdekken verschillende pr-mogelijkheden en gaan na 2,5 uur naar huis met frisse ideeën voor hun crowd contest, die zij met hun collega’s kunnen bespreken en uitwerken. Een voorbeeld van een geslaagde PR-stunt? Denk eens aan een flash mob, zoals hier te zien is in



Klanten:
Fenetre KNMG NCDO Cedergroep balans logo mboRijnland Universiteit Leiden
Contact: , +31 (0) 6 48 31 70 42
Copyright 2011. Crowd Communicatie company. All rights reserved.
Powered by Fenêtre bv. Designed by Hellmark Design
Volg Crowd Communicatie